BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 31, 2009

T`ingat umah lame..


Ha tu gambar mase kat umah lame,5thn lpas aku dok ctu aku cat,aku cat sendiri gan wat deco sendiri,hehehe..So selame 7thn la aku duduk kat ctu..

Aku t`igt umah lame sb ble aku duduk kat umah mak skg ni rindu lak kat umah lame aku,tp umah lame aku skg adik ipar aku skg duduk..pandai gak la dieorg susun atur barang,cantek dan slesa nampak luas...

Ha apsal mase dlu aku nampak kurus..hehehe..sb aku ni badan kejap naik kejap turun..Skang ni aku tgh naik la..Tgk la klu ade update akan dtg ade la kot gambar t`baru..Xtau la mase tu badan aku trun lak ek,sb skg ni aku bedal jek ape aku nak mkn...Start minggu depan aku rase nak amik balik ubat pil kurus..Uwaaaaaaaaa tak sanggup nak menimbang berat badan !!!

0 comments: