BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 28, 2009

'AKU' dengan 'KORANG'



Bahagia..
Sesuatu yg sgt b`nilai,
Sangat b`harga,
Tapi... ia ...
Tidak dpt disentuh,
Tidak dpt dijual beli,
Dan ia juga tidak boleh diwarisi,

Pelik... ajaib... tp itulah realitinya..
Hanya boleh dirasai oleh org yg dianugerahkan...

Bahagia....
Kadang - kadang,
'Aku' t`senyum sendirian ...
Hati 'aku' tertawa sendirian..
Eh..!! bukan gila ..
Tetapi melihat telatah 'korang' ..
Mimik muka ... kuntuman senyuman ...
Cukup ceria ...
Hilai tawa ... suka menyampuk ....
Cukup menggamit keadaan ...
Menghidupkan suasana... Tapi ...
Kadang - kadang mengganggu pelajaran ...
Geram gak ...

Tapi ok ... taklah membosankan sgt ...
Ntah lah ...
Yang sedihnya ...
semua itu tinggal kenangan pada 'aku' ..
Tapi percayalah ...
ia akan 'aku' fremkan sbg satu kenangan ...
Kenangan yg sentiasa subur dlm jiwa 'aku'...

Kerana ....

'Aku' salah seorg yg dipilih utk merasai apa itu bahagia ...
Bahagia mengenali 'korang' semua ...

Untuk 'korang' semua ... dari hati kecil ini,
'aku' doakan kejayaan & kebahagian 'korang' semua...
di dunia & di akhirat.... Amin ...

Pst : Hehehe..kenangan 'aku' dgn 'korang' di SMRP & MRSM Muar

0 comments: