BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 30, 2010

♪♫ lala♪♫ Bila Aku Sudah Tiada..♪♫ lala♪♫


Tetibe jek touching ble tulis entry nih.bkn ape ari ni ari t`akhirku m`jd guru ganti di SKRP setelah (+- 60) ari m`gantikan cikgu yg cuti b`salin..kejap jek..pejam celik dh 60 ari mase b`lalu..begitu gak ble pejam celik..mase yg b`lalu di SKRP mse aku b`sekolah di sini pon masih segar dlm ingatan..nak tambah lg dramatik nya, jeng..!! jeng..!! jeng..!! la ni aku m`update entry ni pon kt liblary skolah.. wah!! wah..!! wah..!!..segala memori yg t`pahat ttp ku igt smpai ble2..sayang SKRP..dr skolah yg kecil biase2 jek suatu ketika dlu..berubah m`jadik b`tambah indah dan paling best boleh on9 hehehe..biasalah utk para pelajar kne la celik IT kan...

Waktu di kelas2 t`akhir aku sempat b`pesan kpd ank2 muridku agar rajin2 belajar & jgn m`siakan mase serta hormat pd guru..Walau siapa pon guru yg mngajar mereka aku b`harap ilmu yg cube disampaikan dpt m`bentuk mereka m`jadi insan yg b`guna..Secara jujur aku b`puas ati dgn apa yg telah aku ajarkan kerana t`bukti dgn keputusan ujian bulanan yg baru b`akhir..segala apa yg aku ajarkan & ulangkaji keluar dlm ujian..sedikit sebanyak dpt m`bantu mereka..Alhamdulillah.. Ya Allah.. Kau terangkan hatiku..Kau terangkan hati anakku..Kau terangkan hati ank2 muridku semoga mereka dpt m`nerima p`belajaran dr guru2 mereka..Amin..itulah doaku setiap kali selepas aku b`sujud..


0 comments: