BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 28, 2009

Syoknye Sabtu & Ahad..



Weekend yg best aku rase..Ari Sabtu aku kne pi skolah,ade skolah ganti,wat pakage 3+1 dlm satu ari..tahniah kpd skolah aku sndri..hehehe dpt pujian dr penceramah utk ari itu..

1. Hari Koperasi - jualan gerai2..bgus krn m`didik pelajar mnjadi usahawan..aku dlu pon jurujual koperasi kt skolah ni...

2. Pengambilan Kad Laporan oleh ibubapa - Ibubapa dtg amik report card anak masing2.

3. Ceramah Keibubapaan - Tajuk "Ibubapa Cemerlang Anak Gemilang ".Ceramah motivasi yg sgt best & b`guna..Aku dgr skali mmg sgt b`guna sb aku pon ade ank..Jd dptlah aku gunekan wt panduan utk m`corak mase dpn ank aku sndri..Spt kata Tuan Pengetua kpd ibubapa yg hadir,mereka adalah ibubapa yg cemerlang..diharapkan anak2 mereka juga akan cemerlang..Amin..

Balik jek lps abes xtvt dr skolah,siap2 pi Bkt Raja..Yeye abg aku ajk tgk wayang gan Nana.."Tranfomers..Revenge of the Fallen"..Best2 sb ni la cete mase aku kecik2 tgk dlu...Panggung penuh sesak gan ibubapa yg m`bawa ank2 mereka..

Ahad..lepas anta Nana tuisyen Abacus aku ajak abg aku pi nyanyi kat Greenbox Bkt Tinggi..Akhirnya..Hehehe..Aku booking utk kul3 pastu lpas Nana abes tuisyen kteoerg pi la melalak kt Greenbox..K`oke mmg acara wajib setiap bulan bg aku gn abg aku..Skg jek dh lame tak pi,sajek jek bawa Nana k`oke spy dia tak bosan hujung2 minggu ade xtvt..Aku praktikkan agar belajar & riadah seimbang..barulah terasa hidup ini ceria..

0 comments: