BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 30, 2010

300110-> terima kasih semua...

taggal 30 Januari 1981 genap 29 thn aku thn ni,semakin aku m`injak sethn demi sethn..setiap thn..begitulah fitrah kejadian kte sbg manusia..sememangnya aku amat m`hargai & m`syukuri dgn apa yg telah Tuhan beri..masih b`nafas di muka buminya sudah ckup buat aku meniti hari b`sama org2 t`sayang...keluarga & kwn sekeliling...

aku sgt2 gumbira & t`haru ats ucapan dr kalian yg aku kenali..ucapan2 selamat dr kalian ckup m`bahagiakan aku..dan ucapan & ciuman dr seorg yg aku sayangi..Mohd Izwan..tq Dady kerana meluangkan mase bwak mumy pi Yahoo gn T2,hehehe, tak lupa juga terima kasih mak kerana m`lahirkan & m`besarkan aku..ampun kan segala dosa2 & k`silapan,halalkan mkn mnum serta susu yg m`ngalir m`jd darah dagingku..semoga mak diberkati & dilindungi oleh yg maha Esa..Ya Allah kau limpahkan segala rahmatMu ke atas semua yg m`ngenali aku sepanjang usiaku..Amin...

Paling aku t`haru..aku m`dpt kad ucapan dr anak aku si Nana..hademade gitu..dr semlm lg aku dh perasan dia dok sibuk mngumpul material utk kad ucapan yg kuanggap begitu indah..indah dgn puisi ciptaannya..begitu meruntum jiwa..sejuk perut aku sejenak...*wlaupon tgh sebu perut aku nih...hehehehe...ok begini bunyi puisinya..

Ibuku,
kau ibarat lilin yg m`bakar diri,

supaya aku m`jadi insan b`bakti,
kau tiada galang gantinya,

kaulah insan mulia,

terima kasih ku ucapkan,

doakan aku b`jaya
menggapai impian,
wahai ibuku...


Drpd : Anakmu

handmade gitu..


sungguh mnyentuh perasaan...

0 comments: