BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 10, 2009

Yang patah tidakkan tumbuh..Yang hilang tidak b`ganti..

Posting ni aku amik dr blog akk aku..spt mane pndapat akk aku,begitu juga aku..aku juga bkn peminat fanatik Jacko mgkin disebabkan aku lahir thn 1981 aku tidak m`besar dgn lagu2 beliau.Maklumla ketika tu aku kecik-kecik lg,tidak begitu t`dedah dgn dunia hiburan.Cuma bile aku dah besar aku suke sgt tgk video klip lagu 'Black or White', 'Triller' & satu lg aku pon tak igt tajuk lagu tu yg Eddy Murphy b`lakon dlm klip tu ade adegan Raja Firaun tu..Ha..baru aku igt 'Remember The Time'.Satu lagi aku ade cd ori MJ The Short Film - DANGEROUS. Bkn aku punye pon abg aku punye koleksi mse dier bujang dlu..Ha klu abg aku yela m`besar gn lagu2 Raja Pop ini..Mmg dahsyat penangan Jacko ble wat konsert smpai ade yg histeria & pengsan ble tgk konsert Jacko..Tabik spring aku kat beliau..Mmg benarlah..beliau adalah legenda..Bak kate omputih He is a lagend..

Ini antara post dr akk aku..

"Sedih pula aku dengar pagi tadi dalam radio yang anak raja pop MJ si Paris Jackson tu menangis masa bagi ucapan semasa majlis pengebumian ayahnya. Aku ni bukanlah peminat fanatik beliau cuma minat juga dengan lagu2 beliau. Terasa sedih dan terkejut juga bila dapat tahu berita kematiannya tu. Masa tu aku sedang berkursus di MITC, Melaka.

Apa2 pun aku doakan beliau termasuk di dalam golongan orang2 yang beriman jika benarlah beliau sudah masuk Islam. Ada beberapa isu yang telah timbul tentang keislamannya. Apa yang pasti dunia telah kehilangan sebutir bintang yang sangat2 bernilai. Baru saja berangan untuk lihat konsert terakhirnya (menerusi tv or video je la yang mampu) tetapi sudah ajal beliau maka beliau telah dijemput Illahi. Al-fatihah buat beliau (aku rasa beliau sudah masuk islam, hanya Allah je yang Maha Mengetahui). " www.nanie2428.blogspot.com

Video ni aku dpt kt Friendster..Begitu fanatik peminat2 Jacko follow step tarian Jacko..Mmg best..tak penah aku tgk org begitu fanatik dgn seseorg artis..This is only one..Micheal Jackson mmg Raja Pop yg tiada tolok bandingnya..Kalau di negara kita Allahyarham Tan Sri P.Ramlee gitu la gamaknya..

0 comments: