BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 16, 2009

Karnival Sivik @ SMKRP..best nyek..

Semlm Panitia Sivik telah m`anjurkan Karnival Sivik wt julung kali nyek pd 15 Ogos (Sabtu)..Ape yg wt aku teruja adalah perjalanan sepanjang Karnival..Mcm2 xtvt yg b`langsung antranye :

  • P`tandingan Melukis Poster
  • P`tandingan Rekacipta dr Bhn T`buang bertemakan 'Patriotik'
  • P`tandingan M`hias Wau
  • P`tandingan Mendeklamasi Sajak
  • P`tandingan Lagu2 Patriotik
  • P`tandingan Congkak
  • P`tandingan Batu Seremban
  • P`tandingan M`lukis 'Kolum'
  • P`tandingan M`buat Tanglung

Walaupun kedatangan pelajar sepatutnya hari itu adalah sekolah ganti agk m`ngecewakan,ttp utk Karnival ini sambutan dr para pelajar amt m`berangsangkan.Ada di antara pelajar2 yg pergi ke Lawatan ke Mardi dan kursus lain yg dianjurkan pihak sekolah..Tak kisah la janji aku b`puas ati dgn k`lancaran Karnival ni sb aku adalah antra AJK Pelaksana aku kne uruskan bhgn Pameran yg b`tempat di kantin.Aku bekerjasama dgn 2 org guru lagi...Hari tu aku mntak kelas 3M & 3G m`bantu aku..Baik ati ank2 murid aku..sayang korang..Hehehehe..

Selain tu ade p`sembahan dr sebahagian pelajar sgt2 aku gemari..sgt m`dpt smbutan plg hangat di dewan..Persembahan sketsa 'Merdeka' oleh Persatuan Sejarah & Persembahan Tarian Tradisional India dr kelas 4K3

Paling aku seronok student2 dr kelas yg aku ajr ade yg m`nyertai p`tandingan2 yg diadakan,tahniah pada yg menang..Caya lah.. Tunggu kan gambar yg akn m`nyusul sbntar lg..hehehe

0 comments: