BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 19, 2009

Sesuatu yg m`buat aku teruja..

Haa..cantek tak..??


Hehehehe..actually pic ni aku dh lame amik adela 2 ke 3 bln lpas tp ape yg aku nk kongsi di sini ialah keterujaan aku m`belek2 sebahagian dr hasil rekaan kreatif pelajar2 SMKRP m`hasilkan tanglung dr bhn2 t`buang semasa Pertandingan Mencipta Tanglung pada Karnival Sivik yg telah pon aku selitkan dlm post seblom ini.. Jeng..!Jeng..!Jeng..!

Kalau diamati betul2..tanglung2 ini dihasilkan dr bhn2 t`buang yg tak t`fikir kite yg dh beso ni nk buat..Tanglung yg aku pengang ni dihasilkan dr tisu yg ade kt kedai2 makan tu & di hiasi dgn biji buah mata kucing..paling menarik bagi aku..Yang lain2 pon cantek gak..Hasil2 tanglung yg antara yg t`baik ini telah dipamerkan di Perpustakaan SMKRP..kalau di lihat dr dekat lg menarik..Tahniah pada pelajar2 yg m`ambil bahagian..

0 comments: