BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 19, 2009

Hari2 t`akhirku di SMKRP..sedeyy nyekk..

B`sama sebahagian pelajar 4T1A di Lab IT


Hari ini 20 Nov `09 adalah hari t`akhir p`sekolah merupkan juga hari t`akhir aku b`ada di SMKRP. Aku telah b`khidmat sbg GSTT b`mula 16 Jun `09,maka b`mula episod aku sbg guru ->b`makna sudah 6 bln aku m`curah bakti & ilmu yg ade pada anak2 bangsa aku..Segala perasaan mula b`tandang disaat mula2 aku m`jejak kan kaki ku semula setelah alam p`sekolah telah lama kutinggalkan lbh sedekad lalu..Ya aku b`diri di mana tmpt aku m`nuntut ilmu dahulu..Kini..semua akn b`akhir..bila direnung2..selalu aku dengar "Setiap yg b`mula ade p`akhiran...setiap p`akhiran adalah p`mulaan utk yg akn datang"...Aku akui...hari ini ia b`akhir..aku tak tahu apakah p`mulaan utk ari seterusnya..

Sebenarnya kontrak aku akn tamat pd 31 Dis 09 tp hari ini hari t`akhir p`sekolahan..Aku tak tau apa episod akn dtg..aku hanya b`serah kpd Tuhan agar thn dpn aku dpt kembali lagi..Aku sgt syg kan bumi SMKRP..tmpat yg byk mngajar & mngenal segala2 nya dr zman b`uniform sekolah smpai la m`makai name tag..Pengajaran & p`belajarn masih b`terusan..Dulu mase zman2 sekolah lain yg aku dpt..ble dh jd cikgu nih lain dr yg lain lg aku dpt..Begitulah SMKRP -> penuh suka & duka..penuh gelak tawa..penuh ceria & kdg2 ade juga mendung & suram m`landa..Akn ku igt smpai ble2..Akhir kata..jutaan terima kasih buat seluruh warga SMKRP krna m`beri sedikit ruang utk aku b`jasa di muka bumi mu..Adiosss sedey la plak..!!

Aku juga b`doa p`mulaan utk akn dtg baik2 belaka..Aku sgt2 b`arap salah satu p`mohonan yg tlh aku apply akn m`beri berita yg gumbira utk aku teruskan b`sama insan2 t`sayang....Ya Allah kau p`kenankanlah doaku ini..berilah sejahtera hendaknya..Selain itu Kau rahmati lah seluruh warga SMKRP..Amin..

0 comments: