BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 16, 2009

Diet..!! Diet..!! Diet..!!

Adakah p`cubaan kali ini akn b`jaye..?? Tunggu..!!

Hurm..smpai 2x aku wt entry ari yek..bukan ape..Ptg tadi aku mngambil stok Jus Mate 5 yg aku order ntah bln ble la..lame dh tp m`mandangkan baru jek ade duit..hehehe..baru ari nih aku amik stok yg aku order..Ya..!! aku belu Jus Mate 5..Beli 3 kotak + keahlian = RM450

Aku dh cube sekotak tp tak abes la sb mmg aku nk smbung ble dh smpai stok yg ni..so aku rase aku nk start minggu dpn..so minggu ni kasik pulun ape yg patut dulu..( Amalan yg salah..tp ttap gak buat)..Hurm b`jayakah atau tidak..kite tunggu & lihat jek la..

Aku mmg m`alami masalah berat badan ni..sb utama yg dikenalpasti ialah tahap metabolisma yg rendah..p`bakaran lemak dlm bdn ditahap yg minima..Uwaaa..!!Seblom ni aku penah m`cube beberape produk pelangsingan..ade yg beli di toko2 jamu atau pon beli di klinik..Aku penah m`capai rekod turun 13kg dr berat 68kg turun kpd 55kg..Kirenya aku penah la turun berat badan seblom ni..dan aku memasang niat utk m`nurunkan berat bdn aku kali ini..Punce aku naik m`dadak ni adalah disebabkan tabiat aku yg suke mkn..hahahaha..pastu tak koje b`berape bln..jadik m`dptla.. Padan muke aku..Byk baju yg dh ketat..Uwaaa..!! aku t`ingin sekali nk mnyarung baju2 yg disimpan dlm almari.. Semoga impian aku kali ini akn t`capai..hurm...

0 comments: