BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 30, 2009

Datang dgn 3 tujuan..hehehe

Meja aku lpas di clearkan ape yg patut..


Piala utk Johan P`tandingan Rekacipta sempena Karnival Sivik


Ptg tadi aku ke sekolah (SMKRP).Tujuan utama aku adalah utk m`hantar klip langsir kt opis sb ari tu turn aku mngemas bilik Rezo (bilik cetak),tugas aku m`hantar langsir kelas2 sesi pg ke dobi,klip tu t`tggal dlm keto aku plak..Tujuan ke-2 adalah utk mgambil kotak2 yg b`isi brg2 aku yg telah aku kemas kan mase cuti sekolah ari tu utk dibawa balik..Yela sb kontrak aku b`akhir ujung bln ni,mggu sesi p`sekolahan dh b`mula jd utk thn hadapan sama ada aku mneruskan b`khidmat sbg guru tu kne la tggu.Masalahnya interview pon belom lg,arap2 akn dipanggil la kan..

Tujuan ke-3 adalah krna aku nk b`jmpe PK1 utk b`tanyakan jawatan Guru Ganti utk sesi thn hadapan..Yela dr m`languk xde kje smntara mnunggu pggilan GSTT,ada baik nya aku kje sbg guru ganti mnggantikan guru yg cuti & sebagainya..

Sambil aku m`belek brg2 kepunyaan aku tu,rase t`kedu pon ade..syg nya aku kt SMKRP..ade beberapa kenangan sempatla aku snap..Antaranya piala Johan P`tandingan Rekacipta sempena Karnival Sivik ( penah ade post seblom nih..karnival anjuran panitia Sivik..maklumla aku kan ajk p`laksana utk bghn pameran & aku m`rupakan guru sivik seblom nih),actually piala ni utk student tp ade lebih jadi boleh la dibuat kenang2an..selaian tu,t`kenang2 meja guru yg ade tag name aku..syahdu beb..hahaha..hidup msti diteruskan..walaupon sbg seorg penganggur... hik hik hik


Meja aku time b`sepah..hehehe


Meja aku time mood tgh baik...

0 comments: