BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, December 6, 2009

Karnival Jom Heboh @ Bkt Jalil

Jln nk masuk ke tapak karnival yg penuh sesak..


Lautan manusia yg m`banjiri tapak kernival


Abg aku tak sabar2 ke gerai Metro smpai b`lari2 mninggalkan aku kt blkg


Ats stage Jom Heboh tu dia Maria Tunku Sabri


B`sama Zed Zaidi yg turun padang selaku duta produk


Siang tadi aku gn abg aku singgah ke Karnival Jom Heboh @ Bkt Jalil..Mmg dr semlm abg aku ade ura2 nk pi sane tp aku tak la m`harap sgt sb abg aku nih tak suke pi tmpt yg gamai org so aku rase abg aku sajek2 propa jek..tp rupa2 balik jek dr Langat lalu kt MRR2 tu kami m`belok ke Bkt Jalil..gamai nyek org mase tu dr simpang jln pon rase mcm dh tak larat nk m`harungi nyek..

Sampai kt sane nk m`carik parking dh satu hal..tp akhirnya dpt gak aku m`jejakkan kaki ke acara yg mmg heboh tu...Gamai sungguh org spt melaut byk nyek..mgkin inilah mase nya org gamai m`habiskan cuti hujung minggu b`sama family..Tak kisah la beb...!!

Jln2 kt ctu mmg rambang mate..awl2 lagik kteorg dh masuk ke umah hantu Puaka Keliwon..sorg dicaj RM2..okla tu..syok betul..ade gak hantu jadian yg m`libas kain kapan nyek pd aku smpai aku t`jerit2..yg tak thn tu ade budak2 yg m`nangis meraung2..kelakar pon ade..Kesian budak tu sb umah hantu tu bg aku ok la seram la gak gn suasana sound & lighting yg m`beri impak mnyeramkan...

Lepas tu kteorg b`jalan2 dr gerai ke gerai..takde la m`beli belah sgt..beli baju 4 helai utk abg aku dan aku sambar sehelai udah la..Yg best tu sempat b`gambar gan Zed Zaidi selaku duta produk Guarana Cupicino..mmg sedap la produk nyek siap dpt t-shirt free..itu yg kami nak..huhuhu

Oleh kerana kaki pon dh semakin nk jam smpai masing2 jln pon dh t`kengkang-kengkang..kteorg wt keputusan smpai mase nyek utk gerak balik..Sebenarnya ini adalah kali ke-2 kteorg ke karnival ni..tp dulu dipanggil Sure Heboh..

0 comments: